מרכזיות טלפון לעסק

מרכזיות טלפון שמתאימות לעסק שלכם!

קבלו יעוץ והכוונה בבחירת מרכזייה המתאימה בדיוק לעסק שלכם!
חייגו – 0776-707-344 ואנו נתאים לכם את המרכזייה שתהיה הכי טובה לעסק שלכם ובמחיר הטוב והמשתלם ביותר!

מרכזיות טלפון לעסק בכמה מילים…
ארגונים וחברות מעוניינים לרוב בתקשורת ארגונית שיודעת לנתב שיחות פנימה והחוצה על בסיס מערכת אחת חכמה.
השימוש נעשה על בסיס בנק קווים שהארגון רוכש וכך מנהלת המרכזייה, קרי מכונת התקשורת הנרכשת מהמפעיל, את השלוחות החכמות והפשוטות ומנתבת את העובדים והלקוחות לפי הצורך הארגוני. ניתן לרכוש קווים ממפעיל פנים ארצי ולשייך שלוחות ללא הגבלה לפי צורך העסק.

בחרו את המרכזייה המתאימה לכם.

  • מרכזיות טלפון lg לעסקים

    במאה התשע עשרה התפתח כל ענף מרכזיות הטלפון, עד אז קווי טלפון לא היו בנמצא ומי שהשתמש בהם היו ארגונים גדולים. בסוף המאה התשע עשרה הוצגו לראשונה (במחיר שווה לכל כיס) מרכזיות אוטומטיות דרכן ניתן להעביר שיחות ומאז הטכנולוגיה המשיכה להתפתח. המרכזיות האנלוגיות מהוות נתח גדול בשוק המרכזיות והם נדרשות לתפעול ותחזוקה שוטפת. בנוסף להן, יש את גופי החירום שחייבים להסתמך על הטכנולוגיה הישנה והם נדרשים לשירותי תחזוקה מהסוג שמציעה חברת מ.ד מערכות חשמל ותקשורת.

    המשך קריאה קריאת שרות
  • מרכזיות IP

    עיקרון ה - IP הוא: "הטלפון הוא מחשב", הטלפון והמחשב שלכם הופכים לנשאי אותם יכולות ודרכם קובץ הקול (אאודיו) משודר לנמען. קובץ הקול עצמו לא עובר על גבי חיווט נחושת כמו המרכזיות האנלוגיות אלא באמצעות קבצים שרצים ברשת ומתורגמים מהצד הנקלט. מרכזיות ה - IP הפכו אותנו הלכה למעשה לכפר גלובלי קטן בו כולם יכולים לדבר עם כולם במהירות שיא.

    המשך קריאה קריאת שרות
  • מרכזייה לעסק קטן

    אנחנו במ.ד מערכות חשמל ותקשורת, מתמחים בהתקנת מרכזיות לעסקים בסדרי גודל שונים, כולל מרכזיות לעסקים קטנים. אצלנו תוכלו ליהנות ממבחר סוגים ודגמים וכן מאנשי מקצוע מובילים אשר ישמחו לייעץ ולעזור לכם לבחור מרכזייה שתתאים לעסק שלכם.

    המשך קריאה קריאת שרות
  • מרכזייה לעסק גדול

    אנחנו בחברת מ.ד מערכות חשמל ותקשורת מתמחים בשיווק והתקנה של מרכזיות לעסקים גדולים מתחומים שונים, הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי. לרשותנו מרכזיות מהדגמים המובילים בשוק, וצוות מקצועי אשר ישמח לייעץ ולעזור לכם לבחור את המרכזייה המתאימה עבורכם.

    המשך קריאה קריאת שרות

איך לבחור מרכזיה לעסק?

1. כמה עמדות עבודה / שלוחות קצה אתם צריכים?
2. כמה שיחות אתם מעוניינים לבצע באותה עת?
3. האם נדרש לחבר עמדות מרוחקות לסניפים אחרים או עבודה מהבית
4. מה שיטת קבלת השיחות? מצלצל אצל כולם/ נתב שיחות/צלצול מקביל בנייד ובנייח?
5. מה התוכנית באין מענה? מעבר לשלוחה אחרת/ השארת הודעה /העברה לטלפון נייד?
6. האם נדרש פקס TO מייל
7. האם נדרש הקלטת שיחות הטלפון?
8. האם יש סוכנים בחוץ? אפשר לחבר את הניידים שלהם כשלוחות במרכזיה
9. באיזה סוגים של מכשירי טלפון אתם מעוניינים?
10. האם נדרשות תכונות מיוחדות? CALL CENTER. click to call

שאלות נפוצות

תשובה: מרכזייה בענן-
א. פחות יציבה ואמינה – כל התקשורת נמצאת באתר מרוחק.
ב. מחייב קו תקשורת יציב לכיוון הענן.
למניעת ניתוקים והפרעות במהלך השיחה
ג. לא כלכלי – בחישוב של מספר חודשי שכירות ניתן כבר לרכוש את המרכזיה
ד. שכרת שלוחות בענן? עבר זמן ואתה לא מעוניין? לא נשאר לך כלום ביד זה שכירות….

תשובה: במרכזיה מקומית לאחר סיום ההתקנה אין יותר מידי צורך בשירות כשהכל עובד ומה שלא עובד זה באחריות במסגרת ההתקנה
על שינויי תוכנה ותוספות גובים קריאת שירות גם אצלנו וגם בענן.

תשובה: במרכזיה מקומית, עובדים כמו בשיטה הקיימת והידועה, ניתן לחבר למרכזיה קווי טלפון מכל ספק בארץ ובעולם ללא התחייבות לספק כזה או אחר. ומשלמים לספק לפי זמן אוויר שנקבע מראש.

תשובה: בהחלט- ניתן לחבר כל מכשיר IP מכל יצרן ע"י רישום המכשיר מול המרכזיה.

תשובה: בהחלט כן. ניתן לבצע שינויים ולתת תמיכה באמצעות האינטרנט מכל מקום בעולם.

Developed by daniel levin
מ.ד פתרונות תקשורת © כל הזכויות שמורות 2018
 
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL21FMmdXWU9KNXl3P3JlbD0wJmF1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+