מדיניות האיכות

– הנהלת החברה רואה בהשגת איכות מוצריה, והשרות שהיא מספקת ללקוחותיה יעד אסטרטגי וכלי עיקרי להשגת מטרותיה.

– ההנהלה פועלת לשיפור מתמיד של תהליכי העבודה ונהליה כדי לעמוד בדרישות על פי דין ותקן 2015: 9001 ISO שאומצו על ידה כבסיס לבניית מערכת האיכות המתקדמת.

– החברה פועלת לבניית מוניטין, כחברה מובילה ובעלת רמה מקצועית וטכנולוגית בתחומי התקנת מוצריה ומתן שירות ללקוחותיה, הדרכה, ייעוץ ותמיכה.

– יישום מדיניות זו מתבצע במעורבות ההנהלה על ידי מערכת הבטחת איכות הכוללת רצף של פעילויות ותהליכים שמטרתם לשמור על איכות המוצר והשירות.

– החברה פועלת לעמידה בלוחות זמנים שהובטחו ללקוח , ייעול תהליכים והשגת אמינות מוצריה תוך הענות לדרישות ולציפיות הלקוח.

– החברה פועלת להדריך ולהכשיר את עובדיה, תוך מימוש תוכניות הדרכה בכל הרמות על מנת להטמיע התנהגות המתחייבת מנהלי האיכות.

– החברה דואגת ליצירת תשתית אנושית מתקדמת ומקצועית שתאפשר תחרות יעילה ומועילה של החברה תוך עידוד חשיבה יצירתית של עובדיה.

– עובדי החברה קשובים לדרישות ופניות לקוחות על מנת לשפר את השרות הניתן ואת מוצריה או המתוחזקים על ידה.

– החברה פועלת ליצירת יחסי עבודה עם הלקוח שיאפשרו התאמת מוצרים המתאימים ביותר לצרכיו, לאמצעים וכ"א שברשותו, תוך שיתוף פעולה מלא ופורה.

– החברה מטפלת טיפול מהיר ונאות בפניות הלקוחות ותדאג לקבלת משוב על מנת לזהות נקודות בעייתיות ולבצע פעילויות מתקנות נדרשות.

– הנהלת החברה תזהה את הסיכונים העסקיים, הטכנולוגיים והשירותים בתחומי פעילותה ותפעיל תכנית לניטור ומניעה של סיכונים אלו באופן שיבטיח את דרישות וציפיות הלקוחות.

– הנהלת החברה רואה בספקים וקבלני משנה חלק בלתי נפרד ממערכת האיכות שלה ולכן ממשקי פעילות ותהליכי עבודה נדרשים בין הצדדים מוגדרים ומסוכמים.

– הנהלת החברה מפתחת כלים מתאימים לאיסוף נתונים ואיתור חריגות על מנת לבצע פעילויות מתקנות.

– הנהלת החברה פועלת על פי יעדים מוגדרים שיהוו כלי יעיל למדידת שיפור האיכות/ והאפקטיביות.

 

Developed by daniel levin
מ.ד פתרונות תקשורת © כל הזכויות שמורות 2018
 
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL21FMmdXWU9KNXl3P3JlbD0wJmF1dG9wbGF5PTEiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+